اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۴۲۸۷

کارشناسی داوری دیدار استقلال و سپاهان

کارشناسی داوری دیدار استقلال و سپاهان
کارشناس داوری در مورد قضاوت داور بازی استقلال و سپاهان گفت: این بازی درگیری های فیزیکی زیادی داشت و به گونه ای نبود که برای داور دردسر ایجاد کند.
۱۸:۲۶ - ۲۳ آذر ۱۴۰۰
وانانیوز|

هادی دزفولی در خصوص داوری دیدار استقلال و سپاهان اظهار داشت: در نیمه اول درگیری فیزیکی زیادی داشت و تعداد خطا‌ها خیلی زیاد بود. بازی به گونه‌ای نبود که برای داور دردسر ایجاد کند. استقلال ۱۵ یا ۱۶ خطا کرد و سپاهان ۱۱ خطا مرتکب شدند.

وی افزود: در دقیقه ۱۵ بازیکن سپاهان قصد گول زدن داور داشت که بیژن حیدری به درست ادامه بازی اعلام کرد.

دزفولی در خصوص صحنه دقیقه ۵۶ که فرشاد احمدزاده با مدافع استقلال برخورد داشت و اعتراض به خطای پنالتی داشت گفت: در این صحنه تصمیم داور درست بود و خطایی رخ نداد به دلیل این که هر دو در موقعیت تنه به تنه قرار داشتند.

کارشناس داوری در خصوص صحنه برخورد نورافکن با مدافع استقلال در محوطه جریمه این تیم هم عنوان کرد: این صحنه شبیه سازی بود و خطایی صورت نگرفت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
بازیکنان سپاهان درمقابل استقلال خیلی بد بد عمل کردند به خصوص مدافعان وفرواردها ، شهباز زاده واحمد زاده برش لازم یک فروارد تمام کننده را ندارند ودر خط حمله تکروی وعجولانه عمل می کنند واصلا هماهنگی تیمی ندارند ، دفاع سپاهان در محوطه جریمه خود باید نفر اول در زدن ضربه ودفع بتوپ باشند وهرکجا یار مقابل وتوپ هست باید سریعا به آن نزدیک شده وتوپ را دفع نمایند نه آنکه مانند افراد گیج ومنگ بایستند وباززکن مقابل را نگاه کنند ومنتظر باشند ببینند نفر مقابل چه می کند ، نتیجه خوب خنگ خدا، توپ را می زنند تو دروازتان ، به قول یکی از قدیمی های سپاهان بازیکن باید باهوش باشد ، با زیکن خنگ برای لای جرز خوبه ، نوید کیا این را باید بفمد ، که نمی فهمد کشت طرفداران تیمش را اه اه
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین